301315
Brak okładki
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: PSYCHOLOGICZNE I DYDAKTYCZNE PODSTAWY KREATYWNOŚCI: CZYM JEST TWÓRCZOŚĆ, RODZAJE TWÓRCZOŚCI, TWÓRCZOŚĆ DZIECIĘCA, WYTWORY DZIECIĘCEJ TWÓRCZOŚCI, POSTAWA TWÓRCZA, SZKOŁA PRZECIW TWÓRCZOŚCI.
Zawiera: ROLA MYŚLENIA W DZIAŁALNOŚCI TWÓRCZEJ: Przetwarzanie - podstawowy nurt twórczości, Problemy zamknięte i otwarte w procesie nauczania, Pomiar myślenia twórczego.
Zawiera: ORGANIZACYJNE UWARUNKOWANIA TWÓRCZEJ AKTYWNOŚCI DZIECKA: Pomysłowość dziecka, Zabawowe formy uczenia się, U progu świadomego uczenia się, Struktura procesu nauczania, Binarny system uczenia się, Przedpole kształtowania postaw twórczych, Polski eksperyment w Mikołowie, Nowoczesna szkoła francuska Freineta, O samorzutną twórczość dziecka.
Zawiera: ROLA NAUCZYCIELA W ROZWIJANIU TWÓRCZEJ AKTYWNOŚCI UCZNIÓW: Uwarunkowania efektywności pracy nauczyciela, Sterownicza funkcja nauczyciela, Komunikatywność w procesie nauczania, Szerokie pole treści nauczania.
Zawiera: ĆWICZENIA I POMIAR WYNIKÓW: Początkowy pomiar wyników (Wybór ćwiczeń rozwijających aktywność twórczą, Ćwiczenia rozwijające myślenie konwergencyjne, Ćwiczenia rozwijające myślenie dywergencyjne), Elementy twórczości w wybranych lekcjach szkolnych (Końcowy pomiar wyników), Zestawienie ocen poszczególnych płynności, Zestawienie ocen średnich.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej