302767
Strefa uwag:
Tyt. oryg.: Psychology : core concepts,
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 259-276. Indeks.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Emocje i motywacja: po co nam emocje? (ewolucja emocji, liczenie emocji, uniwersalia w ekspresji emocji).
Zawiera: Zagadnienie psychologiczne - różnice między mężczyznami a kobietami zależą zarówno od biologii, jak i od kultury.
Zawiera: Skąd się biorą nasze emocje? ; Mózgowe podłoże emocji ; Psychologiczne teorie emocji: wyjasnienie kilku dotąd nierozstrzygniętych zagadnień.
Zawiera: Zagadnienie psychologiczne - pobudzenie, poziom wykonania zadania i odwrócone U.
Zawiera: Ile kontroli mamy nad własnymi emocjami? Rozwój inteligencji emocjonalnej, wykrywanie kłamstw.
Zawiera: Zagadnienie psychologiczne - kontrolowanie gniewu.
Zawiera: Motywacja: co sprawia, że zachowujemy się tak, jak się zachowujemy? ; Jak psycholodzy używają pojęcia "motywacja"? ; Rodzaje motywacji ; Teorie motywacji ; Motywacja - niespodziewane skutki nagrody.
Zawiera: Zagadnienie psychologiczne - zastosowanie psychologii do uczenia się psychologii.
Zawiera: Co łączy motywację osiągnięć, łaknienie i seks? Co je różni? (motywacja osiągnięć, zaspokajania głodu, seksualna).
Zawiera: Zagadnienie psychologiczne - siła woli, śmiech i ciastka czekoladowe).
Zawiera: Włącz myślenie krytyczne - czy "wykrywacze kłamstw" rzeczywiście wykrywają kłamstwa?
Zawiera: Uczenie się i wychowanie ; Jakiego rodzaju uczenie się wyjasnia warunkowanie klasyczne? ; Podstawy warunkowania klasycznego ; Zastosowania warunkowania klasycznego.
Zawiera: Jak uczymy się nowych zachowań za pomocą warunkowania sprawczego? ; Radykalny behawioryzm Skinnera ; Siła wzmocnienia ; Problem kary ; Lista sposobów modyfikowania zachowania sprawczego i klasycznego.
Zawiera: Jak psychologia poznawcza wyjaśnia uczenie się? ; Uczenie się przez wgląd: Köhler z szympansami na Wyspach Kanaryjskich ; Mapy poznawcze: Tolman odkrywa, co jest w umyśle szczura ; Uczenie się przez obserwację: wyzwanie rzucone przez Bandurę behawioryzmowi ; Reinterpreatacja behawioralnego uczenia sie ; "Wyższe" uczenie się poznawcze ; Czy różni ludzie mają różne "style uczenia się"?
Zawiera: Pamięć ; Czym jest pamięć? ; Metafory pamięci ; Trzy ppodstawowe zadania pamięci ; Czy chciałbyś mieć pamięć "fotograficzną"?
Zawiera: W jaki sposób powstają wspomnienia? ; Pamięć utajona i pamięć jawna ; Wskazówki dotyczące wydobycia ; Inne czynniki wpływające na wydobywanie ; Na końcu języka.
Zawiera: Dlaczego pamięć czasami nas zawodzi? ; Nietrwałość: zacieranie wspomnień jako przyczyna zapominania ; Roztargnienie: lapsusy uwagi jako przyczyna zapominania ; Blokowanie: problem z dostępem ; Błędna atrybucja: wspomnienia w błędnym kontekście ; Podatność na sugestię: zewnętrzne wskazówki zniekształcają wspomnienia lub je tworzą ; Tendencyjność: przekonania, postawy i opinie zniekształcają wspomnienia ; Uporczywość: dlaczego nie możemy zapomnieć ; Zalety "siedmiu grzechów" pamięci ; Usprawnianie pamięci za pomocą mnemotechnik.
Zawiera: Kontrowersja dotycząca odzyskanych wspomnień.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej