301315
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s.[188]-190
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Założenia koncepcji kształcenia zdolnych, wypracowanej i wdrożonej w szkołąch TST i SSA ; Czynniki determinujące działalność innowacyjną szkół ; Uwarunkowania społeczno-psychologiczne tworzonej koncepcji kształcenia ; Definicje osobowości (zdolności) przyjęte przez szkoły TST i SSA ; Poznawanie uczniów zdolnych w aspekcie kierowania ich rozwojem.
Zawiera: Trójczynnikowa teoria rozwoju u podstaw koncepcji kształcenia zdolnych ; Uwarunkowania pedagogiczno-organizacyjne tworzonej koncepcji kształcenia ; Niektóre wyniki potwierdzające wartość prezentowanej koncepcji kształcenia ; Postulaty i wnioski wypływające z prac projektująco-wdrożeniowych nad kształceniem zdolnych.
Zawiera: Egzemplifikacja elementów prezentowanej koncepcji kształcenia zdolnych w zakresie różnych przedmiotów ; Nauczycielem być ; Stawiam na nauczanie wychowujące ; Blaski i cienie autorskiej edukacji ; O rozwijaniu uzdolnień i zainteresowań matematycznych ; Praca z uczniem bardzo zdolnym, czyli dwie strony medalu ; Preferują nauczanie problemowe ; Historia jest nauczycielką życia ; Moich dziesięć olimpiad geograficznych ; "Łacina nie jest nikomu potrzebna"? ; O nauczaniou języka rosyjskiego ; O rozwijaniu motywacji i zainteresowań językiem angielskim ; W poszukiwaniu nauczania zintegrowanego ; Moje doświadczenia w rozwijaniu zainteresowań przyrodniczych w prowincjonalnej szkole średniej ; Rola ucznia w procesie kształcenia ; Działania zgodne z tradycją sportową ; Najlepsi z najlepszych.
Zawiera: Semper in altum - czyli o szkole króla Jana Sobieskiego.
Zawiera: Wykaz szkół stowarzyszonych w TST i SSA
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej