301345
Brak okładki
Książka
W koszyku
Charakterystyka ucznia zdolnego. Skala Umiejętności Matematycznych U. Oszwy, Skala Gotowości Szkolnej E. Koźniewskiej. Rozpoznawanie zdolności matematycznych u małego dziecka. Rola nauczyciela we wspomaganiu rozwoju umysłowego i rozwijaniu zainteresowań oraz zdolności matematycznych uczniów zdolnych. Przykłady MSB z zadaniami do wykonania.Przykładowy projekt rozwijający zainteresowania i zdolności matematyczne uczniów na I etapie edukacyjnym "Matematyka w zjawiskach pogodowych". "Fantasmagorie matematyczne" - przykład programu zajęć pozalekcyjnych rozwijającego zainteresowania i zdolności matematyczne uczniów na I etapie edukacyjnym. Propozycje zajęć matematycznych w terenie w kl. 1-3. Przykłady zabaw rytmiczno-ruchowych w edukacji matematycznej ucznia w młodszym wieku szkolnym. Przykład wykorzystania rymowanek w edukacji matematycznej ucznia w młodszym wieku szkolnym. Rola gier i zabaw dydaktycznych. Przykłady gier: "Marynarze", "Co do czego pasuje?", "Wskocz do środka", "Zabawa w 24", "Najdłuższy promyk", "Farmer", "Kto pierwszy do mety", "Kto pierwszy do 100", "Hocus-Pocus", "Zrywanie kwiatków", "Zbieramy punkty", "Magiczne kwadraty", "Zagadki matematyczne", "Tworzymy grę", "Tworzenie matematycznych baśni/opowiadań". Propozycja WecQuestu dla uczniów klas I-III.
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: S. 10-20 : Możliwości rozwojowe i potrzeby dziecka w młodszym wieku szkolnym w kontekście edukacji matematycznej / Barbara Ochmańska.
Zawiera: S. 23-29 : MSB - Matematyczne Stacje Badawcze / Iwona Fechner-Sędzicka.
Zawiera: S. 30-36 : Metoda projektu - "Matematyka w obserwacjach pogody" / Iwona Fechner-Sędzicka.
Zawiera: S. 37-47 : "Fantasmagorie matematyczne" - program zajęć pozalekcyjnych / Iwona Fechner-Sędzicka.
Zawiera: S. 48-51 : Rodzinna matematyka w klasie szkolnej / Iwona Fechner-Sędzicka.
Zawiera: S. 52-58 : Matematyka w terenie / Barbara Ochmańska.
Zawiera: S. 59-65 : Rym, rytm, ruch w edukacji matematycznej / Iwona Fechner-Sędzicka.
Zawiera: S. 66-71 : Geometria dla najmłodszych / Barbara Ochmańska.
Zawiera: S. 72-77 : Twórcze rozwiązywanie problemów / Barbara Ochmańska.
Zawiera: S. 78-89 : Gry i zabawy / Wiesława Odrobina.
Zawiera: S. 90-97 : Zadania tekstowe / Wiesława Odrobina.
Zawiera: S. 98-103 : E-matematyka / Barbara Ochmańska.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Przedmiot: Charakterystyka ucznia zdolnego. Skala Umiejętności Matematycznych U. Oszwy, Skala Gotowości Szkolnej E. Koźniewskiej. Rozpoznawanie zdolności matematycznych u małego dziecka. Rola nauczyciela we wspomaganiu rozwoju umysłowego i rozwijaniu zainteresowań oraz zdolności matematycznych uczniów zdolnych. Przykłady MSB z zadaniami do wykonania.Przykładowy projekt rozwijający zainteresowania i zdolności matematyczne uczniów na I etapie edukacyjnym "Matematyka w zjawiskach pogodowych". "Fantasmagorie matematyczne" - przykład programu zajęć pozalekcyjnych rozwijającego zainteresowania i zdolności matematyczne uczniów na I etapie edukacyjnym. Propozycje zajęć matematycznych w terenie w kl. 1-3. Przykłady zabaw rytmiczno-ruchowych w edukacji matematycznej ucznia w młodszym wieku szkolnym. Przykład wykorzystania rymowanek w edukacji matematycznej ucznia w młodszym wieku szkolnym. Rola gier i zabaw dydaktycznych. Przykłady gier: "Marynarze", "Co do czego pasuje?", "Wskocz do środka", "Zabawa w 24", "Najdłuższy promyk", "Farmer", "Kto pierwszy do mety", "Kto pierwszy do 100", "Hocus-Pocus", "Zrywanie kwiatków", "Zbieramy punkty", "Magiczne kwadraty", "Zagadki matematyczne", "Tworzymy grę", "Tworzenie matematycznych baśni/opowiadań". Propozycja WecQuestu dla uczniów klas I-III.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej