307795
No cover
Book
In basket
Form of Work
Genre/Form
Symbol UKD
373.3.016.046-021.64:004:316.77+028
Notes:
Formatted contents note
Zawiera: S. 5-6 : Wielka potrzeba edukacji medialnej / Justyna Dobrołowicz.
Zawiera: S. 7-14 : Podstawy edukacji medialnej / Zuzanna Zbróg.
Zawiera: S. 17-21 : Rozwijanie komunikacji językowej dzieci poprzez kontakt z telewizją / Małgorzata Kwaśniewska.
Zawiera: S. 22-28 : Rola filmu dydaktycznego we wszechstronnym rozwoju osobowości ucznia w młodszym wieku szkolnym / Anna Szkolak.
Zawiera: S. 29-32 : Scenariusz zajęć dla klasy II : Wizja prawdziwej przyjaźni na podstawie filmu "Zebra z klasą" / Magdalena Miążek.
Zawiera: S. 33-34 : Scenariusz dla klasy I : Mój ulubiony program telewizyjny / Agnieszka Kurek-Bzymek, Anna Kowalska.
Zawiera: S. 35-36 : Scenariusz dla klasy III : Rola telewizji w życiu dziecka / Anna Wal.
Zawiera: S. 37-42 : Scenariusz zajęć dla klasy II : Na spotkanie reklamie, Uważamy na reklamy / Magdalena Radziszewska, Iwona Zielińska.
Zawiera: S. 43-44 : Scenariusz zajęć dla klasy III : Do czego służy reklama? / Maria Brela.
Zawiera: S. 45-47 : Scenariusz zajęć dla klasy III : Siła reklamy - nie bądźmy bezbronni! / Marzena Jaros et al.
Zawiera: S. 51-54 : Komputer w edukacji wczesnoszkolnej / Sławomir Koziej.
Zawiera: S. 55-59 : Komputer w pracy z dzieckiem z niepowodzeniami w nauce / Jolanta Karbowniczek.
Zawiera: S. 60-62 : Internet jako źródło informacji przydatnych dla nauczycieli zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej / Sławomir Koziej.
Zawiera: S. 63-72 : Nauczyciel i Internet - czyli jak wykorzystać strony przeznaczone dla dzieci / Agnieszka Kaczmarczyk.
Zawiera: S. 73-79 : Zajęcia zintegrowane w klasie I z wykorzystaniem komputera : Uroki zimy / Krystyna Samołyk.
Zawiera: S. 80-84 : Edukacja matematyczna w klasie I z wykorzystaniem zabaw komputerowych : "Olimpiada matematyczna" - dodawanie i odejmowanie w zakresie 10 / Krystyna Smakołyk.
Zawiera: S. 85-90 : Multimedialne encyklopedie i Internet - sposoby wykorzystania na zajęciach zintegrowanych (Temat: Wyprawa na Antarktydę, czyli przed lekturą "Zaczarowanej zagrody") / Zuzanna Zbróg.
Zawiera: S. 91-96 : Scenariusz zajęć dla klas I-III z wykorzystaniem komputera i Internetu ("Ubieramy choinkę", "Poznajemy Kraków - na podstawie legendy "Przerwany hejnał oraz wiadomości wyszukane w Internecie", "Zwierzęta w okresie zimy - wykonujemy strony do albumu tematycznego", "Wykonanie albumu Sławni Polacy - praca z Internetem, wstawianie obrazków do tekstu w programie graficznym Paint") / Henryka Ślusarczyk.
Zawiera: S. 97-99 : Plan pracy koła informatycznego dla uczniów z klas trzecich / Henryka Ślusarczyk.
Zawiera: S. 100-104 : Program zajęć informatycznych dla klas I-III szkoły podstawowej "Uczymy się medialnie" / Henryka Ślusarczyk.
Zawiera: S. 105-108 : Autorski program nauczania informatyki w edukacji wczesnoszkolnej / Anna Mieczan.
Zawiera: S. 111-116 : Prasa dziecięca na rynku polskim. Formy pracy z czasopismem na zajęciach zintegrowanych / Beata Korus.
Zawiera: S. 117-122 : Moje ulubione czasopisma - scenariusze zajęć dla klasy II (Jak redagować gazetkę szkolną - scenariusz zajęć dla klasy III) / Beata Korus.
Zawiera: S. 123-127 : Program edukacji czytelniczej i medialnej przeznaczony dla ucznia klas I-III / Beata Korus.
Zawiera: S. 128 : Scenariusz zajęć dla klasy III - "Redagowanie gazetki klasowej" / Henryka Ślusarczyk.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again