301315
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; T. 254.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: PRZESŁANKI TEORETYCZNE KSZTAŁTOWANIA POJĘĆ SPOŁECZNO-MORALNYCH DZIECI W MŁODSZYM WIEKU SZKOLNYM NA PODSTAWIE CHARAKTERYSTKI BOHATERÓW LEGEND: Kształtowanie pojęć społeczno-moralnych uczniów klas I-III, Mowa i myślenie oraz rozwój moralny dziecka w młodszym wieku szkolnym, Wychowanie społeczno-moralne w klasach I-III, Praca wychowawcza w klasie III na lekcjach języka polskiego, Funkcje lektur w procesie wychowania społeczno-moralnego, Treści i formy legend źródłem wiedzy i przeżyć dziecka.
Zawiera: PROCEDURA BADANIA ZMIAN W POZNAWCZYM KOMPONENCIE POSTAW UCZNIÓW PRZEZ KSZTAŁTOWANIE ICH POJĘĆ SPOŁECZNO-MORALNYCH: Problematyka i cele badań, Zadania, tezy i hipotezy badań, Procedura badań empirycznych.
Zawiera: ANALIZA I INTERPRETACJA ZMIAN W POZNAWCZYCH KOMPONENTACH POSTAW UCZNIÓW KL. III PRZEZ KSZTAŁTOWANIE POJĘĆ SPOŁECZNO-MORALNYCH: Zależność poznawczych komponentów postaw uczniów klasy III od kształtowania ich pojęć społeczno-moralnych na podstawie charakterystyki pozytywnych bohaterów legend, Wpływ kształtowania pojęć społeczno-moralnych na podstawie charakterystyki negatywnych bohaterów legend na komponent poznawczy postaw uczniów klasy III, Wpływ kształtowania pojęć społeczno-moralnych na podstawie charakterystyki porównawczej pozytywnych i negatywnych bohaterów legend na komponent poznawczy postaw uczniów klasy III.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej