301315
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: ZAŁOŻENIA INTEGROWANIA EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ: Treści i cele integrowania edukacji początkowej (Przedzałożenia integrowania edukacji elementarnej, Integrowanie doboru i układu treści edukacji wczesnoszkolnej, Cele integrowania edukacji uczniów klas I-III), Rodzaje związków i komponentów integrowania edukacji wczesnoszkolnej (Odmiany relacji między elementami procesu integrowania edukacji, Rodzaje struktur w procesie integrowania edukacji, Integrowanie procesu edukacji wczesnoszkolnej przez korelację jej składników), Metodyka planowania procesu integrowania edukacji początkowej (Zasday integrowania edukacji elementarnej, Formy organizacyjne procedury integrowania edukacji wczesnoszkolnej, Metody i środki integrowania procesu edukacji w klasach I-III).
SCENARIUSZE ZAJĘĆ ZINTEGROWANEJ EDUKACJI W KLASACH POCZĄTKOWYCH: Kształtowanie postaw społeczno-moralnych uczniów nt. "Pierwszoklasista i jego mały świat", Wzbogacanie słownictwa uczniów klasy II na temat nadsystemowy lekcji "Moja miejscowość - mój dom", Kształcenie plastyczne do twórczej ekspresi uczniów klasy III nt. "Piękno ojczystej przyrody".
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej