301315
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: ZMIANY W EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ W ŚWIETLE REFORMY SYSTEMU EDUKACJI: Koncepcja integralnego systemu edukacji wczesnoszkolnej - pojęcia, idea, cele procesu kształcenia, organizacja nauczania zintegrowanego, Metody i formy aktywizująco-twórcze w kształceniu zintegrowanym, Indywidualizacja a socjalizacja ucznia w procesie kształcenia zintegrowanego, Współpraca szkoły, rodziny i środowiska lokalnego w kształceniu i wychowaniu dziecka, Kontrola i ocena efektywności kształcenia w nauczaniu wczesnoszkolnym.
Zawiera: PLANOWANIE PRACY PEDAGOGICZNEJ NAUCZYCIELA W SYSTEMIE ZINTEGROWANYM: Pojęcie planowania i prakseologiczne prawidłowości planu pracy edukacyjnej, Warunki skutecznego planowania pracy dydaktyczno-wychowawczej w klasach I-III, Rodzaje planów pracy edukacyjnej nauczyciela, Nowe zadania i kompetencje nauczyciela w zmieniającej się koncepcji nauczania początkowego, Przygotowanie rzeczowe i metodyczne nauczyciela do zajęć zintegrowanych.
Zawiera: PRAKTYCZNE I WARSZTATOWE PROPOZYCJE PLANOWANIA PRACY PEDAGOGICZNEJ NAUCZYCIELA: Programy i podręczniki zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej - nową propozycją pracy dydaktyczno-wychowawczej nauczyciela i ucznia, Etapy konstruowania autorskiego programu nauczania, Plany pracy edukacyjnej w klasach I, II, III (rozkłady materiału nauczania), Ramowy plan pracy całorocznej nauczania zintegrowanego w klasach I-III z uwzględnieniem kompetencji ucznia kończącego I etap kształcenia, Budowa i analiza scenariusza zajęć integralnych, Przykłady autorskich scenariuszy zajęć integralnych (w klasie I, II, III).
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej