301315
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Ogólna teoria nauczania i uczenia się.
Zawiera: Autonomizacja szkoły ; Wybór systemu pedagogicznego ; Epistemologiczne i psychologiczne systemy dydaktyczne ; Główne właściwości syntezy systemów ; Statyczne i dynamiczne pojmowanie syntezy systemów dydaktycznych ; Podstawy modyfikacji systemu psychologiczno-epistemologicznego ; Badanie funkcjonalności systemu nauczania.
Zawiera: Wybór technologii kształcenia i teorii nauczania ; realizacja procesu kształcenia i wychowania, łączenie nauczania z wychowaniem ; Nauczanie i uczenie się - wzajemne relacje między nimi.
Nauczyciel i uczniowie ; Nauczciel: umiejętności i osobowość ; Organizacja procesu dydaktycznego ; Integracja dydaktyczna i prakseologiczna w szkole.
Zawiera: Bloki dydaktyczne ; Pojęcie ksztacenia blokowego ; Układy elementów tworzących bloki wiadomości ; Rodzaje bloków nauczania ; Sposób wykorzystania poszczególnych układów treści w nauczaniu ; Związki między treściami bloku i ich aspekt dydaktyczny ; Dynamiczne pojmowanie treści bloku.
Zawiera: Nauka całościowa. Kształcenie blokowe. Nauczanie przedmiotowe ; Zasady tworzenia programu nauczania: program konwencjonalny, racjonalny.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej