302825
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Żłobek (pierwsze ogniwo edukacyjne, organizacja czasu, przestrzeń, organizacja grup, adaptacja maluchów, profil wychowawcy, planowanie pracy i ewaluacja w żłobku). Dziecko od 45 dnia do 4 miesiaca (Charakterystyka rozwoju, odruch szukania, odruch ssania, odruch chwytania, odruch chodzenia, odruch reagowania na bodźce, odruch cofania stopy, rozwój narządów zmysłu). Dziecko od 4 do 8 miesiąca (charakterystyka rozwoju, posługiwanie się przedmiotami, pobudzanie gaworzenia, rozwój ruchowy, odruchy kroczenia, pierwsze próby naśladowania, interakcja z otoczeniem). Dziecko od 8 do 12 miesiaca (charakterystyka rozwoju, raczkowanie, progres w naśladowaniu, wzrost samodzielności, pierwsze inteligentne zachowania). Dziecko od 12 do 18 miesiąca (charakterystyka rozwoju, pierwsze kroki, eksperymentowanie z przedmiotami i zdarzeniami, odkrywanie uczuć, socjalizacja, wypowiadanie słów-zdań). Dziecko od 18 do 24 miesiąca (chatakterystyka rozwoju, ruch i przemieszczanie się, okazywanie uczuć, poszerzanie słownictwa, kontrola mięśni zwieraczy, wyrażanie własnych opinii). Pomoce dydaktyczne (dzwonki muzyczne i ruchome koła, proste zabawki, masa do modelowania, pomysły na wykonanie ruchomych zabawek, techniki graficzno-plastyczne, rymowanki i piosenki). Przedszkole: Zagadnienia teoretyczne ( Dydaktyka matematyki, języka, nauk przyrodniczych, technologii, nauk społecznych, edukacji artystycznej), Ja, ty, my (Tworzenie więzi z kolegami i nauczycielem, Ćwiczenia wypowiedzi ustnej, Opowiadanie i tworzenie prostych pytań, Dochodzenie do porozumienia z innymi, Rozpoznawanie nagranych głosów i tekstów, Koordynacja ruchów), Z dawnych czasów (Zapoznanie się z fikcyjnymi postaciami, Ćwiczenia wypowiedzi ustnych poprzez rymowanie, Branie udziału w zabawach zbiorowych, umacnianie więzi z pozostałymi dziećmi, Ekspresja za pomocą śpiewu, Określanie liczby wyrzuconych oczek na kostce do gry, Formułowanie pytań), Budujemy (Ćwiczenia języka mówionego poprzez opowiadanie, Zapoznanie się ze słownictwem, Poszanowanie kolejności mówiących osób, Branie udziału w tworzeniu opowiadań, Odkrywanie i poznawanie książek, Czytanie instrukcji, Posługiwanie się różnymi materiałami), Wrażenia i uczucia (Wyrażanie wrażeń i uczuć wywołanych muzyką, Świadomość istnienia różnych sposbów komunikacji, Pokonujemy strach i przeżywamy lęki, Rozwijanie języka poprzez zabawę, Odkrywamy figury geometryczne i cień, który rzucają, Stawiamy czoła cimności, Pokonujemy ciemność), Zadania, maszyny, narzędzia (Ekspresja za pomocą słowa, Rozpoznawanie zajęć lub zawodów, Zapoznanie się z wagą i ciężarem, Odkrywanie przestrzeni trójwymiarowej, Rozpoznawanie i rozróżnianie przedmiotów, Rozwijanie wrażliwości dotykowej), Z Ziemi na Księżyc (Ćwiczenia wypowiedzi o stanach hipotetycznych, Prosty opis i wypowedź, Przedstawianie własnych pomysłów, Poszerzanie słownictwa, Zabieranie głosu, Tworzenie pytań, Rysowanie Układu Słonecznego, Ćwiczenia użycia liczebników), Do lotu ! (Świadomość istnienia powietrza, Różnica pomiędzy powietrzem a wiatrem, Argumentacja, debatowanie i wykonywanie dokumentacji, Poszerzanie słownictwa, Stawianie hipotez, Wytwarzanie przedmiotów związanych z wiatrem, Malowanie, rysowanie), Środki artystyczne (Regulamin zajęć plastycznych, Techniki proste, Inne techniki proste, Techniki mieszane, Techniki wypukłe), Uczymy się dbać o siebie (Rozpoznawanie różnych części ciała, Przyswajanie nawyków oraz zasad higieny i porządku, Poznanie funkcji niektórych ludzkich organów, Odkrywanie zmysłów, Przyporządkowywanie zmysłów odpowiednim organom, Osiągnięcie samodzielności w wykonywaniu codziennych czynności), Woda (Rozpoznajemy stan skupienia wody i jej właściwości, Określamy zastosowanie wody, Pojemność, Wyrażanie własnych pomysłów i wiedzy, Rozwijanie sytuacji spornych, Stawianie hipotez, Rejestrowanie wniosków), Środki językowe (Opowiadania do udźwiękowienia i słuchania, Wierszowane historie, Krótkie wierszyki, Opowiadania, Zgadywanki, Wiersze o zwierzętach), Sierść, pióra czy łuski (Rozwijanie języka mówionego, Udział w ćwiczeniach poprzez zabawę, Czytanie z obrazków i wypowiadanie się, Odtwarzanie dźwięków, głosów i ruchów zwierząt, Identyfikowanie, nazywanie, opisywanie i klasyfikowanie zwierząt), Wiadomości, jeszcze więcej wiadomości (Ćwiczenia wypowiedzi słownych, Wytwarzanie i przekazywanie wiadomości, Eksperymentowanie z transmisją dźwięku, Rozpoznawanie głosów, Wytwarzanie papieru, Świadomość istnienia recyklingu, Rozpoznawanie słów), Wieś (Poznawanie zwierząt mieszkających na farmie, Wprowadzanie słownictwa, Powiązanie produktów z ich pochodzeniem, Nazywanie, opisywanie, przyporządkowywanie, Sporządzanie list, Pisanie wiadomości, Rozpoznawanie surowców, Doskonalenie percepcji słuchowej), Misto (Poznajemy plan miasta, Lokalizowanie określonych punktów odniesienia, Nazywanie, opisywanie, reprezetowanie, Wyobrażenie sobie i planowanie, Współpraca w działaniu, Poznawanie środków komunikacji i znaków ruchu drogowego), Pędzle , sztalugi i dłuta (Rozpoznawanie barw podstawowych, Malowanie rękami, Wyrażanie uczuć, Przebywanie w miejscach publicznych z poszanowaniem panujących w nich zasad, Dotykowe i wizualne odkrywanie tekstur, Kreatywne wykorzystanie kształtów geometrycznych, Malowanie portretu), Panie i panowie! Przedstawiamy... (Poznajemy teatr, Interpretujemy role, Wypowiadamy się w zrozumiały sposób, Używamy ciała do przekazywania wiadomości i wyrażania uczuć, Nabywanie wiary w siebie, Wykonywanie masek używanych do różnych zabaw), Rozbrzmiała orkiestra! (Identyfikowanie różnych dźwięków, Rozpoznawanie i nazywanie instrumentów, Poznawanie gatunków muzycznych i instrumentów innych kultur, Wykonywanie instrumentów z przedmiotów użytku codziennego, Klasyfikowanie dźwięków i instrumentów, Zapoznanie się z językiem muzycznym), Ewalucaja . Edukacja wartości (Funkcja ewaluacji, Ewaluacja diagnostyczna, Ewaluacja formatywna, Ewaluacja sumatywna, Uczenie wartości, Charakterystyka w różnym wieku).
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej