303176
Książka
W koszyku
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Etyka dziennikarska a etyka mediów ; Etyka profesjonalna i etyka stosowana ; Po co etyka mediów? ; Kłopoty z etyką dziennikarską ; Warsztat jako warunek etyki profesjonalnej ; Wspólne problemy etyki mediów i etyki dziennikarskiej.
Zawiera: Etyka i wartości ; Dwa modele etyki ; Problemy etyki ogólnej ; Natura etyki ; Etyka a moralność ; Sokratejska etyka i mądrość sofistów ; Etyka dziennikarska a etyka ; Etos: kultura i geny ; Dziennikarstwo i aksjologia ; Wartości w mediach i dziennikarstwie ; Przestrzeń aksjologiczna i konflikt wartości ; Uzasadnianie norm ; Postawy wobec wartości etycznych ; Sądy powinnościowe.
Zawiera: Media i dziennikarstwo ; Sokratejski i platoński model dziennikarstwa ; Media masowe ; Funkcje i cele mediów ; Niewspółmierność medialna ; Dziennikarstwo deontologiczne i teleologiczne ; Media jako środowisko wiedzy ; Media jako władza ; Media jako biznes i instytucja zaufania publicznego ; Media, dziennikarze i intelektualiści ; dumbing down ; Problemy licencji dziennikarskich ; Doktryny medialne ; Tabloidy i tabloidyzacja mediów ; Społeczne konsekwencje tabloidyzacji ; Dziennikarze, ludzie mediów i lumpendziennikarze ; Media studies.
Zawiera: Dziennikarze a społeczeństwo ; Paternalizm i niezależność ; Obowiązki dziennikarzy i mediów ; Zdroworozsądkowe złudzenia ; Media w społeczeństwie ; Obrazy świata ; Wspólnota ; Dobro wspólne i społeczeństwo obywatelskie ; Opinia publiczna ; System ombudsmanów.
Zawiera: Dziennikarska etyka normatywna ; Etyka jako zgodność z normami ; Normy dziennikarskie ; Syntetyczny kodeks etyki dziennikarskiej ; Rada Etyki Mediów i Karta etyczna mediów ; Krytyka kodeksów etycznych ; Etyka a prawo ; Dziennikarze a prawo prasowe ; Dylematy i konflikty wartości ; Kodeksy etyczne i paraetyczne ; Tradycja i kryzys epistemologiczny ; Minimum etyczne i paradygmat medialny.
Zawiera: Dobre dziennikarstwo ; Dobro profesjonalne i dobro moralne ; Sensy dobra ; Dobre cele i ich realizacja ; Magnetyzm wartości.
Zawiera: Wiedza jako warunek etycznego dziennikarstwa ; Pojęciowa triada ; Dwa rodzaje wiedzy ; Wiedza medialna ; Etyka przekonań i reguła oczywistości ; Ideały epistemiczne ; Uzasadnianie przekonań i paradoks Łysego Sponsora ; Metabolizm informacyjny i etyczne informowanie ; Informacja ; Zasada rzetelności ; Fakty ; Kreowanie rzeczywistości ; Fakty prasowe (medialne) ; Oceny i interpretacje ; Intencje.
Zawiera: Prawda i obiektywność ; prawda materialna - dziennikarskie minimum ; Standardy prawdy dziennikarskiej ; Prawda nadawcy i odbiorcy ; Treść i forma przekazu ; Koncepcje prawdy ; Kłamstwa, złudzenia i przesądy ; Obiektywizm i bezstronność.
Zawiera: Odpowiedzialność mediów i dziennikarzy: dziennikarz a redakcja, działanie i jego konsekwencje, kwadrat Pottera, etyka systemu mediów, odpowiedzialność w biznesie, odpowiedzialność i wina, rodzaje odpowiedzialności, moc mediów.
Zawiera: Etyka dziennikarstwa: etyka dziennikarska i dziennikarzy ; Normy w etyce mediów ; Fałszywa alternatywa: dziennikarz dobry lub zły.
Zawiera: Przykłady z praktyki: bezstronność, dumbing down, informatorzy, jakość tabloidowa, konflikt interesów, konflikt wartości, kryptoreklama i advertorial, linia programowa redakcji, mistyfikacja, polityczna poprawność, profesjonalizm, prowokacja dziennikarska, wiedza medialna, wyczucie, wrażliwość, wolność i odpowiedzialność.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej