303114
Książka
W koszyku
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.[184]-194
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Paradygmatyczne ramy rozwoju teorii ; Paradygmat: pozytywistyczny, interpretatywny, krytyczny, postmodernistyczny.
Zawiera: Teorie empiryczne: koncepcja teorii empirycznej, klasyczna teoria empiryczna - empiryczne "okruchy" teorii. Ilustracja 1: Model motywacji edukacyjnej ludzi dorosłych (teoria Mary Krowder i Kate Pupynin) ; Koncepcja teorii ugruntowanej - Ilustracja 2: Stawanie się dorosłym studentem (teoria Barry Cocklina).
Zawiera: Teorie "wymyślone" ; Teoria zaksjomatyzowana: Ilustracja 3: Psychiczno-moralny rozwój człowieka dorosłego (teoria Helen L. Bee) ; Teorie eklektyczne: Ilustracja 4: "Paradygmat Wartości Oczekiwanej" (teoria Kjella Rubensona) ; Ilustracja 5: "Model Łańcucha Interakcji" (teoria K. Patrycji Cross) ; Ilustracja 6: "Koncepcja Sił Pola" (teoria Harry L. Millera) ; Ilustracja 7: Kulturowe scenariusze rozwoju ludzi dorosłych (teoria Petera G. Heymansa) ; Ilustracja 8: "Teoria Uczenia się Transformatywnego" (teoria Jacka Mezirow).
Zawiera: Teorie nieformalne (praktyczne) - koncepcja, konstruowanie ; Ilustracja 9: Przypadek praktyki edukacyjnej Jean McNiff.
Zawiera: Dyscyplinowa tożsamość a teoretyczność andragogiki ; Wiedza intradyscyplinarna czy interdyscyplinarna? ; Andragogiki regionalne (amerykańska, europejska, polska) ; Trzy stadia rozwoju andragogiki i trzy postawy wobec teorii naukowej - postawa odkrywcy, projektanta, badacza.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej