301786
Książka
W koszyku
Strefa uwag:
Tyt. oryg.: Setting limits in the classroom : how to move beyond the dance of discipline in today's classroom
Uwaga ogólna
Tyt. oryg.: "Setting limits in the classroom : how to move beyond the dance of discipline in today's classroom" 2003.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Tworzenie sprawnie działającej struktury ; Jak nauczyciele uczą swoich zasad: podejście przyzwalające, restrykcyjne, mieszane, demokratyczne ; W jaki sposób dzieci uczą się Twoich zasad: dlaczego nauczanie i uczenie się zawodzą, dlaczego granice są ważne, testowanie granic - jak dzieci prowadzą eksperymenty, to co robimy jest tym, czego się uczymy, nauka w domu wpływa na naukę w szkole, skuteczne nauczanie zasad.
Zawiera: Klasowy taniec nieskutecznej dyscypliny: taniec przyzwolenia, retrykcyjny, mieszany ; Budowanie czytelnych komunikatów ; Powstrzymywanie prób sił przed ich rozpoczęciem: gdy uczniowie nie słuchają, upewnij się, gdy spierają się z Tobą, zastosuj technikę przecięcia, gdy są zdenerwowani, pomóż im ochłonąć, gdy rzucają wyzwania, zaoferuj im ograniczony wybór.
Zawiera: Jak wspierać zasady za pomocą konsekwencji? Dlaczego konsekwencje są ważne ; Sposób stosowania konsekwencji decyduje o ich skuteczności ; Konsekwencje naturalne: nauka poprzez naturalne doświadczenie ; Konsekwencje logiczne: nauka poprzez doświadczenie zorganizowane.
Zawiera: Dwuetapowa procedura przerwy- wskazówki dotyczące skutecznego stosowania ; Jak radzić sobie z zachowaniem ekstremalnym? - względy prawne i bezpieczeństwa, zachowanie skrajnie wyzywające, niebezpieczne i destrukcyjne, rękoczyny lub zachowanie agresywne.
Zawiera: Korzystanie z dodatkowego wsparcia: błędy wzmocnienia w gabinecie dyrektora, rola dyrekcji w procesie wychowawczym, wyzwania, jakim musi sprostać dyrekcja ; Zachęcanie do współpracy - rola pozytywnej motywacji: motywacja a wytyczanie granic, negatywne komunikaty wywołują opór, pozytywne - zachęcają do współpracy, angażowanie rodziców.
Zawiera: Czas preferowanych zajęć: niekończący się prezent motywacyjny: jak działa metoda CPZ, rola nauczyciela, rola uczniów.
Zawiera: Kształcenie umiejętności: dawanie przykładu jest najskutecniejsze ; Czasami dostarczenie informacji nie wystarczy ; Poznanie możliwości działania ; Rozbicie umiejętności na możliwe do nauczenia kroki ; Zachowanie korygujące, dostarczające wzoru do naśladowania ; Dostrzeganie sukcesów dzieci.
Zawiera: Rozwiązywanie problemów z odrabianiem lekcji.
Zawiera: Opracowywanie szkolnego planu wychowawczego: pomoc wychowawcza z perspektywy organizacyjnej, jak skuteczny jest Twój szkolny program wychowawczy, praktyki wychowawcze poza klasą (poziom ogólnoszkolny), elementy skutecznego programu wychowawczego, zasady kierujące Twoją pracą naprawczą, satysfakcja z korzyści.
Zawiera: Aneks: Od czego zacząć sugesti? Przewodnik dla nauczycielskiej grupy szkoleniowej.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej