301786
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 24-25, 32.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Przykładowe studium przypadku (Zosia, Darek).
Zawiera: Zrozumieć istotę motywacji: współczesne teorie motywacji, co wynika z badań dla praktyki? Badania nad sposobami motywowania trudnych uczniów.
Zawiera: Zrozumieć motywację i wiedzieć, jak można ją wzmocnić: zmieniające się podejście do roli nauczyciela, co to znaczy motywować uczniów.
Zawiera: Pomóc uczniom poznać i docenić samych siebie: ułatwić uczniom poznanie, jak funkcjonuje ich psychika i aktywność, pomóc uczniom cenić naukę. 0. Przekształcić klasę w środowisko motywujące uczniów: stwarzanie warunków dla rozwoju i samostanowienia, zachęcanie do podejmowania ryzyka w trakcie nauki, tworzenie klimatu korzystnego dla uczenia się.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej