301786
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: S. 9-31 : Wprowadzenie : społeczny kontekst upośledzenia / Anders Gustavsson, Elżbieta Zakrzewska-Manterys.
Zawiera: S. 32-74 : Idea definicji sytuacji / Aleksander Manterys.
Zawiera: S. 75-95 : Postawy społeczeństwa polskiego w stosunku do osób niepełnosprawnych / Antonina Ostrowska.
Zawiera: S. 96-120 : Osobiste i społeczne znaczenia upośledzenia umysłowego / Anders Gustavsson.
Zawiera: S. 121-138 : Ludzie w instytucji totalnej. Przypadek domów pomocy społecznej w Polsce / Elżbieta Tarkowska.
Zawiera: S. 139-154 : "czy inteligencja działa?" - problem zbyt wąsko postawiony. Dzieci zaetykietowane w szkołach jako upośledzone - kontekst społeczny / Robert Bogdan.
Zawiera: S. 155-177 : Kalectwo - próba charakteru / Hanna Świda-Ziemba.
Zawiera: S. 178-196 : Integracja, stygmatyzacja i autonomia - jasne i ciemne strony subkultury integracji / Anders Gustavsson.
Zawiera: S. 197-254 : Trajektoria narodzin upośledzonego dziecka / Elżbieta Zakrzewska-Manterys.
Zawiera: S. 255-289 : Co mówią ludzie zaetykietowani jako opóźnieni w rozwoju umysłowym? / Robert Bogda.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej