301768
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 225-232.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Integracja osób niepełnosprawnych w szkolnictwie - idea czy szansa?
Zawiera: Ukryty program - między wiarą, wiedzą i nauką: jeden ukryty program czy wielość spraw ukrytych?, co badać, aby badać ukryty program?
Zawiera: Program ukryty za zachowaniami nauczycieli, za ocenianiem, za codziennością szkolną, za działaniem instytucji.
Zawiera: Obraz osoby niepełnosprawnej - uwarunkowania psychospołęczne ; "Ja" - obraz, struktura, wiedza czy tożsamość? Rozwój obrazu siebie ; "Ja" zaradny czy bezradny, "ja" bez wartości?
Zawiera: Metodologiczne podstawy badań własnych: sposób rozumienia zjawiska ukrytego programu, cel i przedmiot badań, problemy i hipotezy badawcze, wskaźniki ukrytego programu, metody, techniki i narzędzia badawcze, opis procedury badawczej, metody analizowania danych.
Zawiera: Zjawiska ukrytego programu na podstawie narracji pracowników szkoły ; Niejawne aspekty przyjmowania uczniów niepełnosprawnych do szkoły ; Program deklarowany przez nauczycielki ; Niejawne aspekty oceniania i stawiania wymagań ; Program ukryty za organizacją lekcji ; Niejawne aspekty komunikacji z uczniami niepełnosprawnymi ; Organizowanie pomocy dla uczniów niepełnosprawnych ; Program ukryty za pełnieniem ról szkolnych ; Program ukryty za zatrudnianiem nauczycieli i rozwiązaniami praktycznymi życia szkolnego.
Zawiera: Zjawiska ukrytego programu na podstawie narracji niepełnosprawnych uczniów ; Stosunek niepełnosprawnych uczniów do szkoły ; Uczniowie niepełnosprawni wobec pełnienia funkcji w szkole i klasie, wobec niektórych rozwiązań funkcjonowania szkoły ; Szczególne problemy uczniów niepełnosprawnych.
Zawiera: Przejawy ukrytego programu z perspektywy rodziców.
Zawiera: Obraz siebie uczniów niepełnosprawnych - ujęcie interakcyjne.
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. ang.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej