301742
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dokument nadrzędny: Doradca Nauczyciela Przedszkola.
Diagnozowanie rozwoju a podstawa programowa. Umiejętności nauczyciela w procesie diagnozowania. Gromadzenie informacji o dziecku. Metody w diagnozowaniu rozwoju dziecka. Narzędzia diagnostyczne. Arkusz obserwacji. Praca z dzieckiem po diagnozie. Rozszerzenie działań zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach. Plan działań wspierających. Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny. Diagnoza gotowości szkolnej. Współpraca z rodziacami.
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Zakres i zawartość: Diagnozowanie rozwoju a podstawa programowa. Umiejętności nauczyciela w procesie diagnozowania. Gromadzenie informacji o dziecku. Metody w diagnozowaniu rozwoju dziecka. Narzędzia diagnostyczne. Arkusz obserwacji. Praca z dzieckiem po diagnozie. Rozszerzenie działań zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach. Plan działań wspierających. Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny. Diagnoza gotowości szkolnej. Współpraca z rodziacami.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej