301742
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 191, netogr. s. 191-192.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Podstawy teoretyczne e-learningu ; E-learning - klasyfikacja i definicje pojęć ; Modele kształcenia w e-learningu ; Standardy w e-learningu ; Koncepcje pedagogiczne w e-learningu.
Zawiera: Open sourcowe narzędzia do tworzenia elektronicznych materiałów dydaktycznych ; Platforma Moodle (logowanie, ekran kursu, składowe kursu - komponenty kursu, zasoby kursu, tworzenie kursu, zarządzanie kursem, podział na grupy, skale ocen.
Zawiera: Wybrane oprogramowanie do edycji treści kursów: program eXe, HotPotatoes, Wink 2.0, Xerte.
Zawiera: Metodyka projektowania kursów on-line w szkole ; Nauczanie tradycyjne, a nauczanie on-line, metodyka budowania kursów on-line, motywowanie uczestników kursów on-line, proces komunikacji w e-learningu, rola nauczyciela w nauczaniu zdalnym, metoda projektu WebQuest.
Zawiera: Web 2.0 w edukacji ; Technologia Web 2.0 w nauczaniu ; Serwisy społecznościowe ; Blogi ; Webcasty ; Podcasting ; Screencasting ; Web 3.0 - edukacja przyszłości.
Zawiera: Prawne uwarunkowania e-learningu w polskiej edukacji, prawo autorskie w nauczaniu zdalnym.
Zawiera: Case study: e-learning w pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, w pracy z uczniem szkoły ponadgimnazjalnej, w rozwoju zawodowym nauczyciela - e-doradztwo, przykładowe scenariusze kursów e-learningowych.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej