301742
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Oryg. : Leben lernen in Gemeinschaft : behinderte Kinder im Kindergarten, 1991.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: S. 9-13 : Przedszkole jako miejsce spotkania i wspólnego życia dzieci niepełnosprawnych i sprawnych / Gisela Hundertmarc.
Zawiera: S. 13-18 : Niepełnosprawne dziecko, jego sytuacja we wczesnym dzieciństwie, możliwości pomocy / Hedi Jantsch.
Zawiera: S. 19-31 : Wspólne przebywanie, wspólna nauka - doświadczenia z różnych przedszkoli / Susanne Harttung.
Zawiera: S. 31-44 : Niespodzianki, przeżycia i doświadczenia w przedszkolu integracyjnym / Inge Bardorff, Achim Küchne.
Zawiera: S. 44-55 : Uwarunkowania i szanse integracji w modelu specjalistycznego przedszkola Montessori / Ursula Eisele, Johannes Pechstien.
Zawiera: S. 55-63 : Propozycje zabaw stymulujących rozwój emocjonalny, społeczny, motoryczny i umysłowy / Ingrid Szchult.
Zawiera: S. 63-73 : Praca z rodzicami / Ingrid Schult.
Zawiera: S. 74-83 : Uczenie się przez integrację - współpraca dziecięcego ośrodka specjalnego i przedszkola masowego / Hedi Jantsch, Heidrun Nouisser-wiebe.
Zawiera: S. 83-92 : Trzy placówki pod jednym dachem: przedszkole masowe, przedszkole specjalne i półinternat / Christiane Polotzek.
Zawiera: S. 93-100 : Poradnictwo dla pracowników placówek przedszkolnych. Współdziałanie różnych instytucji doradczych / Margret Praecker.
Zawiera: S. 101-108 : Dokształcanie jako forma wspierania działań integracyjnych w przedszkolu / Irmgard Wagner.
S. 109-120 : Współpraca ośrodka terapeutycznego z przedszkolem masowym / Renate Wolff.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej