301315
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Wyobrażenia na temat osób głuchych ; Model głuchoty jako niepełnosprawności a model kulturowy ; Wyobrażenia na temat osób głuchych wystepujących wśród słyszących ; Niepełnosprawność a kulturowe modele ludzi głuchych
Zawiera: Wyobrażenia dotyczące ludzi głuchych: kolonializm, audyzm i "psychologia głuchych" ; Kolonizacja mieszkańców Afryki i społeczności głuchych ; Paternalizm i audyzm : "Psychologia głuchych" według audystów.
Zawiera: Wyobrażenia dotyczące osób głuchych: władza i polityka w świetle zależności głuchych i słyszących ; Wyobrażenia a władza ; Duet zależności: ciemiężca - uciemiężony ; Bigoteria językowa a społeczność głuchych ; Dyskryminowanie języka migowego ; Język migowy w innym ujęciu.
Zawiera: Edukacja dzieci głuchych: kształcenie integracyjne czy segregacyjne? ; Niepowodzenia i ograniczenia edukacji głuchych ; Sytuacja głuchych pozbawionych swej społeczności ; Rozterki i wątpliwości rodziców dzieci głuchych.
Zawiera: Edukacja dwujęzyczna z perspektywy możliwości ludzi głuchych.
Zawiera: Przmoc biologiczna wobec dziecka głuchego ; Eksperymenty "medyczne" i ruch eugeniczny w perspektywie historycznej ; Implanty slimakowe u dzieci - ryzyko i ograniczenia ; Błędy popełnione przez FDA.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej