303210
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 145-[151].
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Wprowadzenie: Kultura i oddalenie; Część pierwsza. Historia, albo trzy historie; Upadek, czyli historia mityczna; Upodmiotowienie, czyli historia psychologiczna. Mówione, pisane, widziane: władza i dyskurs; De-naturalizacja, czyli krytyczna historia przedstawień.
Zawiera: Część druga. Jednostka i społeczeństwo we współczesnym pejzażu medialnym: ku teorii intermedialnej edukacji; Media i społeczeństwo; Telewizja, biznes i polityka; Polityka reprezentacji, czyli co jest (?) oczywiste; Mówione, pisane, widziane - raz jeszcze; Media, dystans i edukacja; Media, szkoła i konstrukcja świata społecznego; Świat wspólny" i misja szkoły; Szkoła multimedialna; Edukacja jako medium dystansu; Kultura wizualna w edukacji krytycznej; Wymiary interwencji: kilka postulatów pod adresem edukacji medialnej; Zakończenie, chyba bez konkluzji.
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. ang.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej