302659
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera m.in.: Współczesne prądy pedagogiczne o procesie wychowania: chaos w okreslaniu celów i zadań wychowania, funkcje i wyznaczniki wychowania, teoria wartości w pedagogice.
Zawiera m.in.: Filozofia wartości wyjasnieniem procesu wychowania: teoria wartości Maxa Schelera, inne systemy wartości, spór o istotę wartości i kultury, znaczenie teorii wartości w pedagogice.
Zawiera m.in.: Introcepcja wartości istotnym czynnikiem procesu wychowawczego: ogólne pojęcie introcepcji wartości, introcepcja wartości istotnym zadaniem wychowania.
Zawiera m.in.: Znaczenie introcepcji wartości w pedagogice: ogólny udział introcepcji wartości w procesie wychowawczym, znaczenie introcepcji w pedagogice.
Zawiera m.in.: Prawa introcepcji wartości: prawa introcepcji według prof. Mysłakowskiego, introcepcja wartości a: aksjomat Kerschensteinera, a resentyment Schelera, a osoba ; Prawa realizacji introcepcji wartości ; Prawo hierarchii w introcepcji wartości ; Prawa współistnienia i zaniku wartości.
Zawiera m.in.: Przebieg introcepcji wartości: prawa introcepcji a przebiegi indywidualne introcepcji wartości, czynniki realizujące introcepcję wartości, czynniki modyfikujące introcepcję, zjawiska w introcepcji wartości, zarys kryteriologii introcepcji wartości.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej