301253
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 361-388.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera m.in.: Filozofia jakościowych badań pedagogicznych.
Zawiera m.in.: W stronę human science ; Geneza human science ; Orientacje humanistyczne wybranych nauk o człowieku ; Transdyscyplinarne nurty współczesnych studiów humanistycznych ; Nowa humanistyka integralna.
Zawiera m.in.: Istota współczesnych badań jakościowych ; Pojęcie badań jakościowych ; Cechy konstytutywne badań jakościowych ; Badania jakościowe a nowe media ; Klasyfikacje danych jakościowych ; Wyzwania metodologii badań jakościowych.
Zawiera m.in.: Pedagogika zorientowana humanistycznie ; Swoistość pedagogiki i jej metodologii oraz istota edukacji/wychowania ; Paradygmaty pedagogiczne i edukacyjne ; Humanizm jako kategoria dyskursywna w pedagogice ; Synergiczno-partycypacyjny model jakościowych badań pedagogicznych ; Badanie jakościowe jako wychowanie.
Zawiera m.in.: Metodyka jakościowych badań pedagogicznych.
Zawiera m.in.: Tradycje badawcze ; Etnografia ; Badania narracyjne ; Studium przypadku/przypadków ; Teoria ugruntowana ; Badanie w działaniu ; Badanie przez sztukę ; Podejścia charakterystyczne.
Zawiera m.in.: Gromadzenie danych: obserwacja, wywiad, badanie dokumentów i wytworów, audiografia, fotografia, wideografia, metody i techniki charakterystyczne.
Zawiera m.in.: Analiza danych: proces analizy i interpretacji, sposoby analizy, reprezentacje, komputerowe wspomaganie analizy, poznawcze rezultaty badań.
Zawiera m.in.: Projekty badawcze: właściwości projektowania, fazy realizacji projektu, dobór przypadków, badacz, współbadacz, publiczność, prezentacja wyników badań.
Zawiera m.in.: Ewaluacja jakościowych badań pedagogicznych.
Zawiera m.in.: Tradycyjne kryteria naukowe i ich adaptacja ; Efektywność i ekonomiczność ; Trafność i rzetelność ; Obiektywizm i triangulacja ; Dokumentacja i transparentność.
Zawiera m.in.: Swoiste wyznaczniki paradygmatyczne ; Jakościowość, humanistyczność, pedagogiczność ; Idiomatyczność, kontekstualność i adekwatność ; Otwartość, elastyczność, kreatywność, dialogiczność ; Użyteczność praktyczna ; Refleksyjność i autoewaluacja.
Zawiera m.in.: Standardy etyczne ; Szacunek i odpowiedzialność ; Autebtyczność, szczerość, uczciwość ; Ochrona danych osobowych i własności intelektualnej ; Pokora ; Aporie.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej