303311
Brak okładki
Książka
W koszyku
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na okł.: Poradnik nauczyciela
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s.153-154
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera m.in.: Prawidłowości procesu uczenia się ; Tradycyjny i nowoczensy model uczenia się ; Efektywność procesu uczenia się ; Stadia w procesie uczenia się ; Style uczenia się ; Systemy reprezentacji poznawczej ; Style myslenia ; Typy inteligencji ; Typy temperamentu.
Zawiera m.in.: Przyspieszone uczenie się: czynniki sprzyjajace przyspieszonemu uczeniu się, pozytywne myslenie a sukces w uczeniu się, budowanie WSWS - wysokiej samooceny i wiary w siebie, zasady i cykl przyspieszonego uczenia się, środowisko dla procesu uczenia się.
Zawiera m.in.: Uczenie się w klasie jako grupie społecznej: wybrane cechy grup, komunikacja społęczna w grupie, etapy rozwoju grupy, role społęczne w grupie, rola lidera grupy.
Zawiera m.in.: Autorytet w procesie uczenia się: refleksje o autorytecie, rodzaje autorytetu, autorytet a władza, autorytet w oczach dzieci - aspekt rozwojowy (młodszy, średni i starszy wiek szkolny). budowanie autorytetu: procedura konstruktywnego utrzymywania autorytetu, arkusz samooceny.
Zawiera m.in.: Przegląd metod aktywizujących.
Zawiera m.in.: Metody i techniki aktywizujące: metoda aktywna czy aktywizująca? Dlaczego metoda aktywizujaca a nie tradycyjna? Istota metody aktywizującej.
Zawiera m.in.: Techniki wspierające rozwój grupy: metafory, "niedokończone zdania", wywiad - rzeka z samym sobą, "poszukaj kogoś, kto...", "pory roku", "projekt Alfa".
Zawiera m.in.: Technik asertywne: technika "pięciu etapów", "zdartej płyty", "czas do namysłu", "zmniejszanie napięcia".
Zawiera m.in.: Metody i techniki uczenia się: mapa pamięci (mind mapping), projekt edukacyjny, metoda tekstu przewodniego (MTP), "karuzela", "kawałki tortu", checklist - lista kontrolna, planowanie z przyszłości, technika twórczego myślenia 635, JIGSAW, czyli puzzle, mapa klanu Szkotów, "Running dictation" - dyktando w biegu, "wąż".
Zawiera m.in.: Metody i techniki rozwiązywania problemów: "burza mózgów, myślowe kapelusze, analiza pola sił Kurta Lewina (APS), metoda kreatywnego rozwiązywania problemów (KRP), metoda rozwiązywania konfliktów bez porażek albo "dwóch zwycięzców", akwarium, technika kuli śniegowej, dyskusja puste krzesło.
Zawiera m.in.: Metody i techniki aktywizujące w praktyce ; Planowanie procesu uczenia się w klasie: przez ucznia, przez nauczyciela ; Przykładowe scenariusze.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Książka pomocnicza dla nauczyciela
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej