301253
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.przy rozdz.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: O potrzebie i możliwościach harmonizowania interdyscyplinarnej wiedzy logopedycznej/ Halina Mierzejewska. Determinanty edukacji logopedycznej/ Józef Surowaniec. Podstawowe zagadnienia dydaktyki i etyki logopedycznej w opymalnym modelu kształcenia specjalistów/ Krystyna Błachnio. Glottodydaktyka a logopedia/ Bronisław Rocławski.
Zawiera: Medyczne aspekty kształcenia logopedów/ Bohdan Mackiewicz. Problemy słuchowej interpretacji artykulacji/ Ewa Krajna. Metody obrazowania realizacji polskich fonemów w mowie na przykłądzie metody rentgenograficznej/ Małgorzata Stacewicz, Rościsław Wysocki. Zagadnienia fonostatyczne i fonotaktyczne w kształceniu fonetyczno-fonologicznym logopedów/ Stanisław Milewski.
Zawiera: Trudności w czytaniu i pisaniu w świetle wiedzy logopedycznej i lingwistycznej, czyli o potrzebie jednoczesnego usprawniania mpowy głosnej i pisma. Miejsce i rola komunikacji alternatywnej i wspomaganej w systemie kształcenia polskich logopedów/ Joanna Rzeźnicka-Krupa. O potrzebie wprowadzenia przedmiotu nauczania: komunikacja alternatywna i wspomagająca do programów kształcenia pedagogów specjalnych i logopedów/ Wirginia Loebl.
Zawiera: Charakterystyka polskich programów komputerowych wspomagających terapię logopedyczną/ Anna Walencik-Topiłko, Anna Miklaszewska. Wybrane zagadnienia kształcenia i doskonalenia zawodowego logopedów (badania własne)/ Danuta Dramska. Pięcioletnie studia logopedyczne w Wyższej Szkole Pedagogiki Specjalnej - w ocenie absolwentów/ Danuta Emiluta-Rozya. Kształcenie nauczycieli terapeutów w Podyplomowym Studium Pedagogiki Korekcyjno-Kompensacyjnej Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu/ Jadwiga Jastrząb.
Zawiera: Program kształcenia logopedycznego w Podyplomowym Studium Pedagogiki Korekcyjno-Kompensacyjnej Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu/ Laurencja Lewandowska. Toruńska Szkoła Terapeutyczna przy uniwersyteckim laboratorium edukacyjnym/ Małgorzata Zaleska. Kształcenie surdologopedyczne w Podyplomowym Studium Logopedycznym Uniwersytetu Gdańskiego - uwagi praktyków/ Barbara Bednarska, Helena Liwo, Dorota Szubstarska. Metoda Lilii Arutiunian do potrzeb terapii jąkania w Polsce/ Halina Waszczuk.
Zawiera: Aneks (programy wybranych form kształcenia logopedów) w ośrodkach akademickich w Polsce.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej