303044
Książka
W koszyku
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy niektórych pracach.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Nauczyciel wobec reformy systemu edukacji/ Czesław Banach. Refleksje na temat wizji przyszłej szkoły i potrzeby zmian koncepcji kształcenia nauczycieli/ Józef Kuźma. Poszukiwanie kanonu treści kształcenia nauczycieli/ Bożena Muchacka.
Zawiera: Uczestnictwo w globalnej dyskusji - współczesne trendy standaryzacji kształcenia nauczycieli na świecie/ Linda S. Tafel. Sytuacja zdrowotna studentów w aspekcie zdrowia fizycznego a proces kształcenia/ Ireneusz Kowalewski. Psychologiczne koncepcje w szkole/ Andrzej Mirski.
Zawiera: Warunki skuteczności studiowania na studiach zaocznych w opinii studentów pedagogiki.
Zawiera: Rozwój szkolnictwa wyższego w Nowym Sączu w latach 1959-2002/ Jan Ryś, Jolanta Jeleńska. Z dziejów kształcenia nauczycielskiego w Nowym Sączu/ Ryszard Ślęczka.
Zawiera: Wymogi kompetencyjne edukacji przyrodniczej na poziomie wczesnoszkolnym w opinii nauczycieli nauczania zintegrowanego/ Irmina Zioło.
Zawiera: Kształcenie pedagogiczne przez działalność praktyczną studentów/ Zdzisława Zacłona. Pedagogika zabawy w rozwoju kompetencji twórczych nauczycieli/ Iwona Czaja-Chudyba. Znaczenie inteligencji emocjonalnej dla praktyki zawodowej nauczycieli/ Anna Czajkowska.
Zawiera: Kształcenie umiejętności studentów z zakresu ratownictwa przedmedycznego na kierunku pedagogika, specjalność: wychowanie obronne i fizyczne.
Zawiera: Narzędzia TI i ich wykorzystanie w zawodzie nauczyciela/ Mateusz Muchacki.
Zawiera: Edukacja regionalna w kształceniu nauczycieli/ Marek Banach. Regionalizm w systemie wychowawczym Szkoły Podstawowej w Męcinie/ Anna Bednarek, Wiesław Polmiński.
Zawiera: Zainteresowania badawcze studentów Kolegium Akademii Pedagogicznej w Krakowie, Zamiejscowego Ośrodka Dydaktycznego w Nowym Sączu (na podstawie analizy tematów prac magisterskich i licencjackich z lat 1984-2004).
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej