301253
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera m.in.: Uczeń w świecie przedmiotów - zarys problematyki badawczej ; Teoretyczny kontekst uczenia się z zastosowaniem pomocy dydaktycznych.
Zawiera m.in.: Projektowanie i konstruowanie pomocy dydaktycznych:założenia badawcze i realizacja projektów, opis sytuacji uczenia się podczas pracy z pomocą dydaktyczną, przebieg i sposób prowadzenia badań, ocena rezultatów osiągniętych w pierwszym etapie badań (problemy organizacji pracy dydaktycznej, znaczenie środowiska dla procesu uczenia się, ocena funkcjonalności pomocy dydaktycznych) ; Podsumowanie pierwszego etapu badań.
Zawiera m.in.: Doskonalenie prototypów pomocy dydaktycznych ; Analiza znaczenia pomocy dydaktycznych w procesie uczenia się oraz weryfikacja projektów w drugim etapie badań ; Przebieg badań i posumowanie drugiego etapu badań.
Zawiera m.in.: Prace projektowe zakwalifikowane do drugiego etapu badań: "Ułamki" - zabawka dla dzieci 6-10 lat, "Figury i bryły magnetyczne" - pomoc dla dzieci 5-10 lat, "Domino", "Kółko i krzyżyk", "Kulidło" - pomoc dla dzieci szkół podstawowych ; "Bryły" - pomoc dydaktyczna dla dzieci 3-10 lat ; "Struktura" - pomoc dla dzieci i młodzieży.
Zawiera m.in.: Aneksy: Pierwszy etap badań: Karty pracy wykorzystane podczas prowadzenia obserwacji, Przykładowe charakterystyki uczniów, Sprawozdanie z pracy z pomocą dydaktyczną "Ułamki" i jej ocena, Przebieg lekcji fizyki z całym zespołem klasowym (lub z grupą) w kl. II gimnazjum.
Zawiera m.in.: Aneksy: Drugi etap badań: Sprawozdanie z przebiegu wprowadzenia pomocy dydaktycznych w klasie II, Scenariusz zajęć - Zwyczaje i tradycje świąteczne i fiszki zadaniowe.
Zawiera m.in.: Ankieta dla nauczycieli - wykorzystanie środków i pomocy dydaktycznych w szkołach.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej