301253
Książka
W koszyku
(Biblioteczka Wychowawcy, ISSN 1230-6924 ; nr 11)
Kompendium wiedzy na temat metod oddziaływania resocjalizacyjnego poprzez rozwijanie twórczości i kreatywnych postaw wychowanka.
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 172-[175].
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera m.in.: Kilka uwag dotyczących zaburzeń w przystosowaniu społęcznym ; Niektóre przejawy i mechanizmy niedostosowania społęcznego ; Krótki przegląd teorii agresji ; Środowiskowe mechanizmy socjalizacyjne, czyli co wychowawca powinien wiedzieć przed przystapieniem do pracy z młodzieżą niedostosowaną społecznie ; Postawy opiekunów, a potrzeby dziecka, czyli o czym trzeba pamiętać stosując metody pracy resocjalizacyjnej ; Co to jest empatia i jaki ma związek z twórczymi metodami pracy z młodzieżą niedostosowaną społecznie? ; Resocjalizacyjna rola sportu i rekreacji, czyli metoda, którą warto pamiętać i stosować ; Czy przez plastykę można resocjalizować? ; Muzyka w oddziaływaniach resocjalizacyjnych ; Socjodrama i psychodrama jako metody pracy resocjalizacyjnej - wybrane scenariusze zajęć ; Teatr i resocjalizacja - dwa wymiary społeczne, które jednak coś łączy ; Scena Coda jako metoda resocjalizacji młodzieży niedostosowanej społecznie ; Z doświadczeń Sceny Coda ; Dwie prezentacje teatralne ; Czy teatr może resocjalizować?
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Zakres i zawartość: Kompendium wiedzy na temat metod oddziaływania resocjalizacyjnego poprzez rozwijanie twórczości i kreatywnych postaw wychowanka.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej