301324
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s.[224]-225
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera m.in.: Podstawa programowa kształcenia ogólnego - czym miała być, czym jest, czym być może ; Funkcje założone podstawy programowej ; Czy obowiązująca podstawa programowa pełni swoje funkcje ; Podstawa programowa czy minimum programowe ; Podstawa programowa a programy i podręczniki ; Opisy przedmiotów i ścieżek edukacyjnych.
Zawiera m.in.: Angielski program krajowy - wspólne problemy, odrębne rozwiązania.
Zawiera m.in.: Egzaminy - co mówia o uczniu i szkole ; Standardy wymagań a struktura empiryczna gimnazjalnych testów egzaminacyjnych ; Czym sa standardy wymagań egzaminacyjnych ; Metoda badania ; Wyniki badania ; Wnioski ; Dwa systemy egzaminacyjne ; Procedura egzaminowania ; Zbiezność wyników egzaminu wewnętrznego i zewnętrznego ; Cechy przypisane ucznia a wyniki egzaminu wewnętrznego i zewnętrznego ; Hipoteza spontanicznej specjalizacji egzaminów ; Wpływ egzaminu zewnętrznego na praktykę oświatową ; Opinie o wartości egzaminu zewnętrznego.
Zawiera m.in.: Wykroczenia gimnazjalistów - skąd się biorą i jak im zapobiegać ; Nasilenie wykroczeń ; Geneza wykroczeń według dyrektórów i nauczycieli ; Struktura wykroczeń ; Prawa ucznia.
Zawiera m.in.: Warunki kształcenia - czy zmieniają się na lepsze: sieć szkolna, siedziby szkół, droga do szkoły, opieka nad uczniem, nauczyciele, zmiany w szkołach - opinie naucyzcieli, zmiany w gimnazjach - opinie uczniów.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej