301345
Książka
W koszyku
Temat
Symbol UKD: 37.01
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 281-[296].
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera m.in.: Ogólna charakterystyka teorii wychowania ; Struktura pedagogiki ; Struktura teorii wychowania ; Metody wychowania.
Zawiera m.in.: Metoda nagradzania ; Czym jest nagradzanie? ; Atrakcyjność nagrody ; Opóźnianie nagrody ; Rozkład nagród ; Stopień opanowania czynności ; Żródło motywacji czynności ; Nagroda jako zachęta ; Nagrody i informacje o wyniku czynności.
Zawiera m.in.: Metoda karania ; Czym jest karanie? ; Awersyjność kary ; Synchronizacja kary ; Rozkład karania ; Unikanie bierne i czynne ; Rodzaj karnej czynności ; Łatwość różnicowania ; Osobowość wychowanka ; Społeczny kontekst karania ; Nagradzać czy karać?
Zawiera m.in.: Metoda modelowania ; Główne teorie uczenia się przez obserwację ; Mechanizm modelowania ; Zakres modelowania ; Właściwości modela ; Cechy modelowanej czynności ; Właściwości obserwatora.
Zawiera m.in.: Metody perswazyjne ; Pełny i ograniczony odbiór przekazów językowych ; Semantyka przekazów językowych ; Rodzaje przekazów językowych ; Przekazy definicyjne ; Powiadomienia ; Metafory ; Granice zmian poznawczych ; Światopogląd a zmiana poznawcza.
Metody zadaniowe ; Wpływ aktywności na jej podmiot ; Stawianie zadań ; Rodzaje zadań wychowawczych ; Warunki skuteczności metod zadaniowych.
Zawiera m.in.: Jednostka w grupie ; Podstawowe pojęcia ; Odniesienia porównawcze ; Nacisk grupowy ; Wpływ ról społecznych ; Wpływ kulturowego wzoru życia.
Zawiera m.in.: Grupowe metody wychowania ; Jak tworzyć grupę społeczną? ; Modyfikacja odniesienia porównawczego ; Modyfikacja nacisku grupowego ; Modyfikacja norm i ról społecznych ; Modyfikacja kulturowego wzoru życia.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej