301824
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: PRZEMIANY W KULTURZE WSPÓŁCZESNEJ: Audiowizualność jako sposób wyrażania kultury. Miejsce i rola filmu. Miejsce i rola telewizji. Związki filmu z telewizją ; JĘZYK FILMU I JEGO MOWA: Spojrzenie na film. Filmowe środki wyrazu związane z techniką. Filmowe środki wyrazu związane z materiałem. Środki stylistyvzne ; MONTAŻ FILMOWY JAKO METODA ORGANIZACJI PRZEDSTAWIONEGO ŚWIATA: Montaż obrazu. Montaż dźwięku. Montaż a rola reżysera ; MUZYKA W FILMIE FABULARNYM: Film dźwiękowy. Muzyka w filmie Andrzeja Wajdy "Brzezina" (1970) ; OBRAZ LITERACKI I OBRAZ FILMOWY: Pojęcie obrazu. Słowo i obraz. Struktura. Tworzywo. Przedmioty. Czas i przestrzeń. Narracja. Znaki i znaczenie ; FILMOWA ADAPTACJA UTWORU LITERACKIEGO: Adaptacja filmowa jako działo sztuki. Przeżycie artystyczne dzieła literackiego. Przeżycie filmowe ; "PANNY Z WILKA" W OBRAZIE LITERACKIM I FILMOWYM: Obraz. Obraz literacki i filmowy. Struktura obrazu literackiego i filmowego. Tworzywo. Przedmiot w obrazie literackim i filmowym. Czas i przestrzeń. Narracja. Znak i znaczenie ; SCENARIUSZ FILMOWY JAKO GATUNEK LITERACKI: Pojęcie scenariusza. Od kreacji do realizacji ; ANALIZA I INTERPRETACJA FILMU "BARWY OCHRONNE" KRZYSZTOFA ZANUSSIEGO: Analiza filmu. Interpretacja filmu ; KINO RZECZYWISTOŚCI LUDZKIEGO WNĘTRZA: "Podwójne życie Weroniki" (1991) ; PLAKAT FILMOWY JAKO RODZAJ GRAFIKI: Rozwój plakatu. Plakat jako znak dzieła filmowego. Lektura wybranych plakatów ; GŁÓWNE NURTY W POLSKIM FILMIE FABULARNYM: Początki polskiej kinematografii. Pozycja filmu w międzywojennym dwudziestoleciu. Upadek i odbudowa. Lata realizmu socjalistycznego. Kierunki rozwojowe. Szkoła polska. Mały realizm. Film autorski. Literacki historycyzm. Kino moralnego niepokoju. Twórcza inwencja. Stan wojenny. Potzeba prawdy. Film niezależny ; FILM POLSKI PO 2000.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej