301819
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 104-112.
Uwaga dotycząca zawartości
Psychologiczna i pedagogiczna problematyka dojrzałości szkolnej (Przegląd badań nad dojrzałością szkolną, Prognostyczność badań dojrzałości szkolnej) ; Istota dojrzałości społecznej (Dojrzałość a rozwój społeczny dzieci 7-letnich, Analiza przesłanek stanowiących o zakresie pojęcia dojrzałości społecznej do podjecia roli ucznia) ; Ogólna charakterystyka czynników determinujących dojrzałość społeczną dzieci siedmioletnich ; Metodologiczna charakterystyka badań ; Poziom i właściwości dojrzałości społecznej dzieci 7-letnich do podjęcia roli ucznia (Dojrzałość dzieci 7-letnich do kontaktów interpersonalnych, Poziom dojrzałości dzieci 7-letnich do współżycia w grupie społecznej, Dojrzałość dziecka 7-letniego do działań zbiorowych, Dojrzałość do zadań szkolnych) ; Próba syntezy i implikacje praktyczne.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej