301819
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Rola przedszkola i szkoły w rozwijaniu plastycznej twórczości dziecięcej ; Znajomość rozwoju twórczości plastycznej dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym warunkiem skutecznej pracy nauczyciela ; Kształtowanie wrażliwości kolorystycznej dzieci i możliwości nauczyciela w tym zakresie ; Zagadnienia związane z rozwojem wrażliwości kolorystycznej dziecka zawarte w programie pracy przedszkola i szkoły podstawowej w klasach I-III ; Sposoby wyrażania przestrzeni w pracach plastycznych dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym ; Człowiek jako temat prac plastycznych dziecka - analiza rozwoju schematu rysunkowego postaci ludzkiej ; Sposoby uzyskiwania ruchu postaci ludzkiej w pracach plastycznych dzieci ; Możliwości wyrażania muzyki środkami plstycznymi ; Sprawność manualna dziecka w wieku przedszkolnym ; Pomoce dydaktyczne oraz możliwości ich wykorzystania w pracy z dziećmi w przedszkolu i w szkole ; Zajęcia plastyczne jako wstęp do nauki pisania ; Przykładowy rozkład materiału nauczania plastyki dla kl. I szkoły podstawowej ; Przykładowy rozkład materiału nauczania plastyki dla kl. II szkoły podstawowej ; Przykładowy rozkład materiału nauczania plastyki dla kl. III szkoły podstawowej.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej