301786
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 151-153. - Bibliogr. literatury dla dzieci.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Charakterystyka ćwiczeń ortofonicznych do stosowania w czasie zajęć w grupie przedszkolnej ; Ćwiczenia oddechowe (Ćwiczenia mobilizujące aparat oddechowy. Oddychanie brzuszno-przeponowe. Łączenie ćwiczeń oddechowych z ruchami rąk, nóg i tułowia. Ćwiczenia oddechowe z jednoczesnym wypowiadaniem pojedyńczych głosek. Ćwiczenia oddechowe związane z mówieniem i śpiewaniem) ; Ćwiczenia fonacyjne (Ćwiczenia wstępne. Ćwiczenia w wymawaniu głosek. Łączenie wymowy samogłosek ze spółgłoskami) ; Ćwiczenia logorytmiczne (Ćwiczenia techniki ruchu. Ćwiczenia metrorytmiczne. Łączenie tekstu z elementami ruchowymi i rytmicznymi) ; Ćwiczenia kształcące słuch fonematyczny (Ćwiczenia w zróżnicowaniu głosek opozycyjnych. Ćwiczenia analizy i syntezy słuchowej) ; Ćwiczenia usprawniające motorykę narządów mownych (Ćwiczenia szczęki dolnej. Ćwiczenia warg, języka, podniebienia miękkiego) ; Ćwiczenia artykulacyjne (Podstawowe wiadomości z zakresu fonetyki artykulacyjnej. Cechy głosek. Prawidła poprawnej wymowy polskiej. Zabawy utrwalające prawidłową wymowę spółgłosek powstających w mowie dziecka do 3 roku życia. Zabawy ułatwiające powstawanie nowych dla dzieci spółgłosek. Utrwalanie wymowy samogłosek. Utrwalanie wymowy samogłosek. Utrwalanie prawidłowej wymowy samogłosek i spółgłosek w zestawach głosek. Automatyzacja głosek w wyrazach, zdaniach i tekstach. Artykulacyjne rozróżnianie głosek opozycyjnych w wyrazach. Wykorzystanie utworów literatury dziecięcej w pracy nad poprawną wymową) ; Alfabet fonetyczny ; Zestaw zabaw do wykorzystania w pracy z dzieckiem.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej