301776
Brak okładki
Książka
W koszyku
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 213-225.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Psychologia pracy i organizacji w okresie transformacji systemowej (Zmiana kontekstu funkcjonowania współczesnych organizacji. Globalizacja i jej znaczenie dla stosunków pracy. Konsumpcja a praca) ; Nowe formy pracy (Zawód a kariera. Przedsiębiorstwo i jego otoczenie. Prawne aspekty nowych form pracy) ; Adekwatność funkcjonalna między człowiekiem a pracą ( Układ "człowiek-środowisko pracy". Pojęcie optymalnych warunków pracy. Analiza pracy) ; Cechy człowieka w wykonywanie pracy (Kompetencje i kwalifikacje jako podstawa polityki personalnej. Sposoby rekrutacji pracowników. Zrywanie więzi) ; Mechanizmy regulacyjne zachowania się człowieka w środowisku pracy i ich związek z samoregulacją (Kontrakt psychologiczny. Konflikt w organizacji jako mechanizm regulacyjny. Kulturowe determinanty zachowań organizacyjnych. Procesy samoregulacji, czyli człowiek jako podmiot w środowiaku pracy) ; Kryzysy i dysfunkcje w organizacji (Kryzys jako zgeneralizowana reakcja na niepowodzenia adaptacyjne. Trauma w pracy. Praca a zdrowie) ; Jakość życia (Pojęcie jakości życia. Wskaźniki jakości życia. Równowaga między pracą a życiem) ; Psychologiczne koszty zaradności człowieka (Psychologiczne koszty aktywności człowieka. Oblicza ludzkiej zaradności. Pomoc psychologiczna i wsparcie społeczne) ; Psychologia pracy i organizacji jako system działań (Na czym polega uzyteczność wiedzy naukowej. Zadania psychologów pracy i organizacji. Poradnictwo zawodowe i doradztwo organizacyjne. Działania profilaktyczne i interwencyjne. Pułapki zaangażowania) ; Nowe pogranicza. W kierunku integracji wiedzy użytecznej praktycznie.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej