301779
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s.131-134.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Ekologia w procesie wychowawczym przedszkola (Kultura i etyka ekologiczna, Cele edukacji ekologicznej, Definicja i koncepcje edukacji ekologicznej, Kształtowanie świadomości ekologicznej, Treści ekologiczne w programach wychowania przedszkolnego, Propozycje zabaw o tematyce ekologicznej); Kształtowanie postaw ekologicznych (Pojęcie i składniki postawy, Czynniki procesu kształtowania postaw, Humanistyczne załozenia postawy ekologicznej, Podmiotowość dziecka w procesie edukacji ekologicznej, Rola wartości w kształtowaniu postaw ekologicznych) ; Warunki sprzyjające realizacji treści ekologicznych w przedszkolu (Budynek przedszkolny jako przestrzeń, Aranżacja i wyposażenie sal przedszkolnych, Zagospodarowanie ogrodu przedszkolnego, Formy działalności dzieci w przedszkolu, Rozwijanie ciekawości poznawczej i zainteresowań otaczającym środowiskiem, Metody edukacji ekologicznej w przedszkolu) ; Charakterystyka wybranych ekosystemów (Lasy jako ekosystemy przyrodnicze i gospodarcze) ; Charakterystyka parków narodowych istniejących w Polsce ; Wykaz wybranych roślin i zwierząt zagrożonych w Polsce ; Gatunki roślin chronionych występujace w zbiorowiskach trawiastych ; Pospolite rośliny lecznicze występujące w zbiorowiskach łąkowych.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej oraz dla nauczycieli placówek przedszkolnych i szkolnych.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej