301786
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 208-217.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Wyzwania współczesnej edukacji wobec dzieci ; Wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci w procesie kształcenia i wychowania ; Kompetencje diagnostyczne nauczycieli wczesnej edukacji ; Fragmentaryczne deficyty i zaniedbania w rozwoju dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym ; Opóźnienia i deficyty rozwoju motorycznego ; Fragmentaryczne zaburzenia procesów intelektualno-poznawczych ; Zaburzenia procesów emocjonalnych ; Zaburzenia procesów dynamiki nerwowej ; Diagnoza w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej ; Pojęcie diagnozy ; Diagnoza całościowa (holistyczna) i jej struktura ; Znaczenie diagnozy całościowej w procesie kształcenia i wychowania ; Metody diagnozowania i sposoby ich wykorzystania w praktyce ; Obserwacja jako metoda diagnozowania ; Analiza wytworów dziecka ; Dialog (rozmowa) w diagnozie dziecka ; Metody diagnozowania środowiska dziecka ; Wywiad w diagnozowaniu środowiska ; Rysunek w diagnozowaniu środowiska rodzinnego ; Rozmowa z dzieckiem w diagnozie środowiskowej ; Dokumentoskopia - analiza dokumentów ; Przykładowa diagnoza całościowa (holistyczna).
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej