301342
Brak okładki
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Proces czytania: Czytanie jako proces sensoryczno-motoryczny. Czytanie jako proces intelektualny. Czytanie jako proces emocjonalny. Czytanie jako proces wychowawczy ; Właściwości psychiczne 6-letniego czytelnika: Procesy poznawcze. Różnice środowiskowe (miasto-wieś) - mowa. Właściwości indywidualne - pamięć, uwaga ; Procesy emocjonalne ; Rozwój społeczny ; Cele i kierunki pracy w nauce czytania ; Metody stosowane w nauce czytania: Przegląd ogólnych metod nauczania czytania. Metody syntetyczne. Metody analityczne. Metody analityczno-syntetyczne. Metoda analityczno-syntetyczna nauki czytania w procesach wielostronnego kształcenia ; Od zabawy do pracy - w metodach i organizacji procesu nauczania i uczenia się czytania: Zabawy tematyczne. Zabawy ruchowe w ogrodzie. Zabawy konstrukcyjne. Zabawy recepcyjne. Zabawy i gry dydaktyczne. Systematyczna praca nad odkodowywaniem liter. Zajęcia wdrażające do syntezy wzrokowo-słuchowej ; Czytanie dłuższego tekstu ; Organizacja zewnętrzna zabaw i zajęć w nauce czytania w przedszkolu ; Przykładowy roczny ramowy plan pracy nauczania i uczenia się czytanie w przedszkolu ; Nauka czytania w oddziałach przedszkolnych i ogniskach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej