301324
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Przedszkole i szkoła jako instytucje oświatowe ; Założenia pracy dydaktyczno-wychowawczej w przedszkolu i w szkole ; Praca wychowawczo-dydaktyczna w przedszkolu a postępy uczniów w klasie - w aspekcie badań ; Postępy uczniów klas I na podstawie danych statystycznych ; Badanie efektywności wychowania przedszkolnego - w szkole ; Metody wychowania przedszkolnego, wywierające wpływ na postępy dzieci w klasie I ; Organizacja pracy wychowawczo-dydaktycznej w przedszkolu ; Organizowanie sytuacji sprzyjających rozwojowi procesów poznawczych oraz kształtowaniu postaw społecznych ; Oddziaływanie na przeżycia emocjonalne ; Organizowanie różnych form działania ; Podawanie gotowych wiadomości ; Systematyczne ćwiczenia przygotowujace dzieci do nauki szkolnej ; Współpraca nauczycielek przedszkoli i szkół ; Osiągnięcia dzieci przedszkolnych w świetle wymagań szkoły ; Oceny szkolne jako wskaźnik osiągnięć uczniów klasy I ; Ogólne osiągnięcia absolwentów przedszkoli w I i II fazie badań ; Osiągnięcia absolwentów przedszkoli na tle wymagań nauczycieli w poszczególnych klasach ; Wyniki pracy badanych przedszkoli oceniane przez szkołę ; Podsumowanie i wnioski (Przedszkole przygotowuje do osiągania lepszych wyników pracy przez uczniów klasy I, Metody stosowane w przedszkolach a wymagania szkoły, Oddziaływanie szkoły na wynki pracy absolwentów przedszkoli i I klasie).
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej