301315
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 192-[194].
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Cele i zadania kształcenia mowy i myślenia dziecka ; Charakterystyczne cechy mowy i myślenia dziecka ; Założenia metodyczne w kształceniu mowy i myślenia : Żywe słowo wychowawczyni. Organizowanie sytuacji sprzyjających rozwojowi mowy i myślenia. Sposoby wykorzystania w rozwijaniu mowy dzieci sytuacji organizowanych i nie organizowanych. Kierowanie działaniem dziecka w kształceniu mowy i myślenia. Kształtowanie przeżyć dziecka ; Formy pracy z dziećmi : Rozmowa (Ogólne wskazania metodyczne, Organizacja rozmów, Rozmowy indywidualne, zespołowe, z całą grupą, Tematyka rozmów). Szczegółowe wskazania metodyczne (Rozmowa na temat obserwacji środowiska, Rozmowy przy tablicy ściennej, Sposoby omawiania historyjki obrazkowej, Rozmowy w "kąciku książki", Rozmowy prowadzone bez eksponatu) ; Mowa powiązana (Ćwiczenia kształcące mowę pod względem gramatycznym, Ćwiczenia wdrażajace do stosowania poprawnych form gramatycznych, Ćwiczenia w poprawnym stosowaniu przyimków i spójników, Kształtowanie poprawnych konstrukcji składniowych) ; Kształcenie wymowy. Kierunki pracy nad wymową dziecka (Opieka nad słuchem dziecka. Opieka nad prawidłowym oddechem dziecka. Opieka nad narządami mowy). Szczególne wskazania metodyczne (Kontrola wymowy, Plan pracy, Ćwiczenia artykulacyjne, Indywidualna praca z dzieckiem) ; Przygotowanie do szkoły.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej