301315
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 248-249.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Czynniki i mechanizmy rozwoju psychicznego dzieci: Cechy procesu rozwojowego. Indywidualne cechy dziecka a zaburzenia w rozwoju ; Metody służące poznawaniu dziecka: Techniki i obserwacje. Wywiad i rozmowy z rodzicami ; Czynności samoobsługowe źródłem informacji o dziecku ; Zabawy ruchowe odzwierciedleniem możliwości motorycznych dziecka i jego temperamentu ; Analiza wytworów dzieci w wieku przedszkolnym ; Obserwacja i analiza aktywności werbalnej i czynności czytania dziecka przedszkolnego ; Zachowanie się dziecka w sytuacjach społecznych: Nieprzystosowanie dziecka do przedszkola. Trudności w kontaktach i we współdziałaniu z rówieśnikami ; Wskazania terapeutyczno-wychowawcze: Zespół objawów świadczących o zakłóceniach funkcji wzrokowo-ruchowych. Stymulacja ogólnego rozwoju ruchowego. Wyrównanie opóźnień rozwojowych w zakresie sprawności manualnej i spostrzegania wzrokowego. Czynności graficzne. Gry aranżujące motorykę manualną i koordynację wzrokowo-ruchową. Ćwiczenia angażujące przede wszystkim funkcje wzrokowe ; Stymulacja rozwoju mowy i percepcji słuchowej: Wzorce wymowy. Kształcenie umiejętności słuchania (odbioru mowy) i pobudzanie aktywności werbalnej. Zapamiętywanie słuchowe i wzbogacanie mowy. Stymulacja rozwoju percepcji słuchowej u starszych przedszkolaków.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej