301324
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s.262-272.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Najczęściej występujące dysharmonie w rozwoju dzieci w wieku przedszkolnym : Opóźnienia w rozwoju ruchowym. Opóźnienia w rozwoju spostrzegania wzrokowego. Opóźnienia w rozwoju spostrzegania słuchowego. Zaburzenia rozwoju mowy i myślenia. Dzieci infantylne. Dzieci zahamowane. Dzieci psychoruchowo nadpobudliwe. Dzieci o obniżonej pobudliwości ; Metody badania i kryteria dojrzałości szkolnej dzieci 6-letnich ; Problemy wyrównywania rozwoju dzieci z niepełną dojrzałością szkolną ; Organizacja pracy kompensacyjno-korekcyjnej ; Ćwiczenia usprawniające poszczególne funkcje psychofizyczne : Ćwiczenia w zakresie zaburzonej sprawności ruchowej i manualnej. Ćwiczenia w zakresie analizy i syntezy wzrokowej. Ćwiczenia w zakresie analizy i syntezy słuchowej. Ćwiczenia poprawiające zaburzoną wymowę. Ćwiczenia w zakresie czytania. Ćwiczenia w zakresie pisania. Ćwiczenia w zakresie pojęć i operacji liczbowych.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej