301347
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s.127-135
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Wybrane zagadnienia psycholingwistyki: Rozróżnienia terminologiczne. Cechy i funkcje języka. Psycholingwistyczna koncepcja języka Noama Chomsky'ego. Neurologiczne podłoże języka ; Rozwój języka dziecka: Etapy w rozwoju języka dziecka. Koncepcja rozwoju metajęzykowego Jeana Gomberta ; Specyfika kompetencji fonologicznej: Rozróżnienia terminologiczne. Elementy składowe kompetencji fonologicznej. Słuch fonemowy. Sylaby. Cząstki śródsylabowe. Fonemy. Kompetencja fonologiczna a pamięć ; Diagnozowanie poziomu rozwoju kompetencji fonologicznej - badania własne: Problematyka badań, pytania i hipotezy badawcze. Narzędzia do oceny poziomu rozwoju kompetencji fonologicznej. Nieznany Język. Polski Język. Rymy i Aliteracje. Usuwanie Głosek i Sylab. Charakterystyka osób badanych i procedura badań ; Rozwój kompetencji fonologicznej - badania własne: Kompetencja fonologiczna a płeć. Kompetencja fonologiczna a artykulacja. Poziom rozwoju słuchu fonemowego dzieci w wieku przedszkolnym. Poziom umiejętności sylabowych dzieci w wieku przedszkolnym. Poziom zdolności do rozpoznawania elementów śródsylabowych dzieci w wieku przedszkolnym. Poziom umiejętności fonemowych dzieci. Związek kompetencji fonologicznej z pamięcią. Profil rozwoju kompetencji fonologicznej.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej