301348
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. cz. 2 s. 96-106.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Problem twórczej aktywności rysunkowej dziecka. Twórcza aktywność dziecka przedmiotem zainteresowań psychologii, pedagogiki i estetyki. Zagadnienie oceny twórczości plastycznej dziecka. Wychowanie przez ekspresję. Wypowiedź rysunkowa jako czynnik i wskaźnik rozwoju dziecka. Motywy dziecka rysujacego. Determinanty rozwoju uzdlonień plastycznych dziecka. Stadia rozwoju uzdolnień plastycznych dziecka. Metody stosowane w nauczaniu rysunku ; Rola mowy w funkcjonowaniu poznawczym człowieka. Zagadnienie udziału mowy w przebiegu czynności rysowania. Ogólna charakterystyka procesów percepcyjnych. Rola standardów percepcyjnych w strukturze osobowości. Związek aktywności werbalnej z percepcją. Przetwarzanie informacji w świetle koncepcji J. Brunera i psycholingwistyki rozwojowej. Regulacyjna funkcja mowy w stosunku do działania ; Możliwości akceleracji rozwoju mowy. Język i mowa oraz spełniane przez nie funkcje. Przegląd opinii na temat możlwości przyspieszania rozwoju mowy.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej