303176
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 176-[178].
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Emocje i uczucia. Ogólna charakterystyka okresu przedszkolnego. Rozwój emocjonalny dzieci w wieku przedszkolnym. Ogólne zasady rozwoju i zaburzeń procesów emocjonalnych. Rozważania o normie i patologii. Klasyfikacja zaburzeń emocjonalnych ; Objawy i zespoły zaburzeń emocjonalnych. Dzieci nerwicowe. Lęk. Moczenie mimowolne. Zaburzenia łaknienia. Jąkanie. Tiki. Dzieci zahamowane psychoruchowo. Dzieci obojętne uczuciowo. Dzieci nadpobudliwe. Dzieci agresywne ; Przyczyny powstawania i rozwoju zaburzeń emocjonalnych. Środowisko rodzinne. Środowisko przedszkolne ; Terapia rodziny. Terapia dzieci.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej