302796
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 147-150.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Nauka czytania a dziecko w wieku przedszkolnym: Teoretyczne podstawy czytania, Wyście naprzeciw dziecięcym zainteresowaniom czy konieczność, Rozwój dziecka w wieku przedszkolnym, Podobieństwa i różnice. Nauka czytania w edukacji przedszkolnej. Nauka czytania: Przegląd stosowanych metod, Nowe koncepcje nauki czytania. Wspomaganie nauki czytania: Od aktywności własnej nauczyciela do aktywności twórczej dziecka, Rodzice-nauczyciel. Czy możliwe jest współdziałanie?. Przedszkolna nauka czytania w zabawie: Propozycje zabaw sprzyjających rozwojowi języka i mowy, Zabawy rozwijające spostrzeżenia wzrokowe i słuchowe, Czytanie wyrazów metodą globalną. Propozycje zabaw w "czytanie", Dziecięca ekspresja jako forma zabawy wprowadzającej czytanie globalne i ułatwiającej opanowywanie umiejętności czytania. Próba adaptacji w edukacji przedszkolnej wybranych fragmentów różnych koncepcji nauki czytania: Inicjacja, Okres przedliterowy, Analiza i synteza, Zapamiętywanie polisensoryczne, Wyłanianie się umiejętności czytania.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Zakres i zawartość:
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej