302785
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [167].
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Rozwijanie pojęć w świetle zadań kształcenia ogólnego ; Pojęcia - ich specyfika u dzieci w wieku przedszkolnym. Myślenie a pojęcia. Czynności lub operacje myślowe. Rodzaje myślenia a kształtowanie pojęć. Etapy kształtowania pojęć. Sposoby rozwijania pojęć. POznawanie sensoryczne, motoryczne i manipulacyjne. Zadawanie pytań. Tworzenie i przyswajanie pojęć w toku różnego typu działalności organizowanej i kierowanej przez nauczycielkę. Wzbogacanie zakresu i treści pojęć poprzez działania spontaniczne, jak zabawy i czynności życia codziennego. Przyczyny błędnych pojęć ; Analiza programu wychowania w przedszkolu. Zadania dotyczące kształtowania pojęć. Zakres i rodzaje pojęć w programie wychowania przedszkolnego ; Sposoby kształtowania pojęć dzieci. Jak pracować z dziećmi. Sprawdzenie stopnia przyswojenia wybranych pojęć w celu ustalenia planu pracy. Praca z dziećmi młodszymi 3-4 letnimi. Wprowadzanie nowej nazwy. Sprawdzanie stopnia zrozumienia niektórych pojęć. Rozwijanie spostrzegania. Stopniowanie trudności w porównywaniu przedmiotów ; Praca z dziećmi starszymi 5-6 letnimi. Doskonalenie metod oglądowych. Porządkowanie i klasyfikowanie przedmiotów z otoczenia społecznego, przyrodniczego i technicznego. Przykłady pracy nad kształtowaniem pojęć.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej