302811
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Orientacja przestrzenna ; Kształtowanie u dzieci odporności emocjonalnej i zdolności do wysiłku intelektualnego ; Rytm i rytmiczna organizacja czasu ; Przyczyna i skutek. Przewidywanie następstw ; Kształtowanie umiejętności liczenia obiektów ; Dodawanie i odejmowanie, rozdawanie i rozdzielanie po kilka ; Klasyfikacja ; Pomaganie dzieciom w uświadamianiu sobie stałości liczby elementów w zbiorze, chociaż obserwują zmiany sugerujące, że podmiotów jest więcej lub mniej. Równoliczność. Przybliżanie dzieciom aspektu kardynalnego liczby ; Ustawianie po kolei, numerowanie. Przybliżanie dzieciom aspektu porządkowego liczby ; Długość: kształtowanie umiejętności mierzenia i pomaganie dzieciom w uświadomieniu sobie stałości długości ; Intuicje geometryczne ; Pomaganie dzieciom w uświadamianiu sobie stałej ilości płynu, chociaż po przelaniu wydaje się, że jest go więcej albo mniej. Mierzenie ilości płynu ; Waga i ważenie ; Układanie i rozwiązywanie zadań z treścią oraz zapisywanie czynności matematycznych w sposób dostępny dla sześcolatków ; Nauczycielskie sposoby uruchamiania działań naprawczych dla dzieci, które rozwijają się wolniej i mogą nie osiągnąć dojrzałości szkolnej w odpowiednim czasie.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej