302811
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s.135-[139]
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Teoretyczna analiza procesu czytania: Ustalenia terminologiczne, Analiza procesu czytania - psychofizjologiczny przebieg procesu czytania, Spostrzegawczość wzrokowa, Analiza i synteza słuchowa, Poprawność wymowy, Cechy dobrego czytania, Metody nauki czytania, Tradycyjne metody nauki czytania, Nowe koncepcje nauki czytania ; Podstawy zastosowania komputera w edukacji: Komputery we wspomaganiu procesu kształcenia, Kształcenie multimedialne, Wykorzystanie komputera w edukacji przedszkolnej, Klasyfikacja edukacyjnych programów komputerowych, Wymagane cechy oprogramowania edukacyjnego ; Koncepcja metodologiczna badań własnych; Realizacja naturalnego eksperymentu pedagogicznego ; Diagnoza sprawności psychofizycznych w świetle badań poczatkowych ; Diagnoza sprawności psychofizycznych i umiejętności czytania w świetle badań końcowych ; Diagnoza umiejętności czytania w świetle badań dydtansowych.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej