301324
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s.61
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Jak powinien przebiegać prawidłwowy rozwój mowy u dzieci w wieku od trzeciego do szóstego roku życia? Stan rozwoju mowy dzieci 3-letnich. Stan rozwoju dzieci 4-letnich. Stan rozwoju mowy dzieci 5-letnich. Jaki ćwiczenia służą wspomaganiu rozwoju mowy? O czym powinno się pamiętać podczas prowadzenia ćwiczeń wspomagających rozwój mowy? Jakie są cele i sposoby prowadzenia poszczególnych rodzajów ćwiczeń? Ćwiczenia słuchowe. Ćwiczenia słuchowe z wykorzystaniem bodźców niewerbalnych. Ćwiczenia słuchu fonematycznego. Ćwiczenia słuchu fonematycznego i melodii wypowiedzi. Ćwiczenia iloczasu. Ćwiczenia tempa wypowiedzi. Ćwiczenia intonacji wypowiedzi. Ćwiczenia rozumienia wypowiedzi i ćwiczenia pamięci słownej. Ćwiczenia w rozumieniu konstrukcji przyimkowych.Ćwiczenia rozwijające słownictwo. Ćwiczenia w budowaniu zdań i dłuższych wypowiedzi. Ćwiczenia oddechowe. Ćwiczenia głosowe. Ćwiczenia aparatu artykulacyjnego. Ćwiczenia prawidłowego połykania. Ćwiczenia usprawniające wargi i żuchwy. Ćwiczenia języka. Ćwiczenia podniebienia miękkiego. Ćwiczenia umiejętności świadomego kierowania ruchami narządów artykulacyjnych. Uwrażliwianie miejsc artykulacji. Ćwiczenia utrwalające prawidłową wymowę poszczególnych głosek.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej